سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 94 اسفند 29 , ساعت 4:23 صبح

گفت و گو با روح الله داداشی به بهانه مسابقه قوی‌ترین مردان جهان: برای آخرین بار می‌آیم. جمعه 15 بهمن 1389   بشیر آنلاین: روح الله داداشی یکی از موفق‌ترین ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان در یکی دو سال اخیر بوده است. او پس از قهرمانی در مسابقه «مردان آهنین 89» اعلام کرد که دیگر در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند و هم اکنون با گذشت حدود 10 ماه از آن روزها، همچنان بر تصمیم خود پافشاری می‌کند. به بهانه مسابقات قوی ترین مردان جهان که داداشی هم در آن حاضر خواهد داشت، گفت و گوی کوتاهی با این ورزشکار ... ادامه مطلب ... گفت و گو با روح الله داداشی به بهانه مسابقه قوی‌ترین مردان جهان: برای آخرین بار می‌آیم. جمعه 15 بهمن 1389

 


بشیر آنلاین: روح الله داداشی یکی از موفق‌ترین ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان در یکی دو سال اخیر بوده است. او پس از قهرمانی در مسابقه «مردان آهنین 89» اعلام کرد که دیگر در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند و هم اکنون با گذشت حدود 10 ماه از آن روزها، همچنان بر تصمیم خود پافشاری می‌کند. به بهانه مسابقات قوی ترین مردان جهان که داداشی هم در آن حاضر خواهد داشت، گفت و گوی کوتاهی با این ورزشکار اهل کرج داشتیم که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید.

* حدود دو هفته است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام و به خاطر اینکه تاریخ دقیق این مسابقات مشخص نبود، تمریناتم کمی دیرتر از حد معمول آغاز شد اما مشکلی ندارم و به زودی به آمادگی مطلوب می‌رسم.

* در حال حاضر در کرج زیر نظر برادرم علی داداشی مشغول تمرین هستم.

* این آخرین مسابقه من در قوی ترین مردان است. در «مردان آهنین 90» هم شرکت نمی‌کنم و می‌خواهم دوباره به پرورش اندام برگردم.

* از حریفان خارجی شناخت دقیقی ندارم چون اسامی شرکت کنندگان اعلام نشده است. اگر بدانیم که چه کسانی می‌آیند، و چه نقاط ضعف و قوتی دارند، با آمادگی بیشتری به مسابقه وارد می‌شویم.

* آیتم‌ها را به ما اعلام کرده‌اند و روی آن‌ها مشغول تمرین هستم.

* فکر می‌کنم در آیتم پلکان و نگهداشتن طرفین مسلط هستم ولی به خاطر پارگی عضله پشت بازو در آیتم کنده ضعف دارم که در حال حاضر هم مشغول تمرین در آن هستم.

منبع:بشیر آنلاین





لیست کل یادداشت های این وبلاگ