سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 94 اسفند 28 , ساعت 5:20 عصر

اخبار کوتاه از بدنسازان حرفه ای دنیا فیل هیث و جی کاتلر جمعه 3 دی 1389 کناره‌گیری فیل هیث از آرنولد کلاسیک بشیر آنلاین: فیل هیث نایب قهرمان مسترالمپیای 2010 که رقابتی نزدیک با جی کاتلر داشت، اعلام کرد که قصد حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2011 را ندارد. این مسابقات حدود 3 ماه دیگر برگزار می‌شود و فیل هیث در شرایطی نیست که آماده رقابت‌های ابتدایی سال جدید میلادی باشد. هیث سال پیش در همین مسابقات پس از کای گرین به مقام نایب قهرمانی رسیده بود، در حالی که خیلی از کارشناسان معتقد بودند او می‌بایست قهرمان می‌شد. ... ادامه مطلب ... اخبار کوتاه از بدنسازان حرفه ای دنیا فیل هیث و جی کاتلر جمعه 3 دی 1389
کناره‌گیری فیل هیث از آرنولد کلاسیک

بشیر آنلاین: فیل هیث نایب قهرمان مسترالمپیای 2010 که رقابتی نزدیک با جی کاتلر داشت، اعلام کرد که قصد حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2011 را ندارد. این مسابقات حدود 3 ماه دیگر برگزار می‌شود و فیل هیث در شرایطی نیست که آماده رقابت‌های ابتدایی سال جدید میلادی باشد.

هیث سال پیش در همین مسابقات پس از کای گرین به مقام نایب قهرمانی رسیده بود، در حالی که خیلی از کارشناسان معتقد بودند او می‌بایست قهرمان می‌شد.

هیث یکی از پدیده‌های 5 سال اخیر بدنسازی حرفه‌ای جهان است و احتمالاً پس از جی کاتلر، عنوان قهرمانی المپیا به او خواهد رسید.

جی کاتلر از سفر منحرف شد!

بشیر آنلاین: به دنبال دستگیری تونی فریمن در کشور سوئد، جی کاتلر که می‌خواست این هفته به این کشور اروپایی سفر کند، از سفر به سوئد منصرف شد. همانطور که هفته پیش نوشتیم، تونی فریمن به خاطر حمل داروهای استروئیدی توسط پلیس بازداشت شد و رسوایی بزرگی به بار آورد. جی کاتلر هم که قرار بود، برای یک سفر تبلیغاتی راهی سوئد شود، این سفر را لغو کرد تا دچار مشکلات احتمالی نشود.

به طور کلی در سه سال گذشته چند بدنساز حرفه‌ای به خاطر موارد مشابهی بازداشت شده‌اند. در سال 2007 جیسون آرنتز به همین جرم دستگیر شد و چند ماه بعد رادنی سنت‌کلود به خاطر فروش داروهای استروئیدی مدتی را در زندان گذراند. بعد از آن نوبت به هیده‌تادا یاماگیشی رسید که در شب سال نوی میلادی در فرودگاه لس‌آنجلس بازداشت شود.

در فهرست بدنسازانی که به خاطر دارو رسوا شده‌اند، به نام‌های مشهور‌تری هم برمی‌خوریم؛ مثل ویکتور مارتینز و دنیس جیمز که البته کارشان به زندان نرسید. در سال 2009 هم اسکات ملین و گرگ کواکس با جرم‌های مشابهی دستگیر و مدتی را در زندان گذراندند. مجموعه این رسوایی‌ها بار دیگر اتهامات را متوجه فدراسیون بین‌المللی پرورش‌اندام کرده که با نحوه قضاوت‌های داورانش، بدنسازان حرفه‌ای را بیش از گذشته به استفاده مداوم از داروها تشویق می‌کند.          منبع:بشیر آنلاین





لیست کل یادداشت های این وبلاگ