سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 5:33 صبح

خداحافظی با پورعلی‌فرد پس از 2100 روز جمعه 1 بهمن 1389      بشیر آنلاین: سازمان تربیت بدنی قصد دارد در روزهای باقی مانده سال، تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست موقت اداره می‌شوند را مشخص کند. یکی از این فدراسیون، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام است که از تابستان گذشته و پس از انتصاب ناصر پورعلی‌فرد به عنوان مدیر کل تدارکات و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی، با سرپرست اداره می‌شود. بر این اساس، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پرورش‌اندام از روز شنبه آغاز شده و کاندیداها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه چهارم بهمن ماه فرصت دارند با حضور در ... ادامه مطلب ... خداحافظی با پورعلی‌فرد پس از 2100 روز جمعه 1 بهمن 1389

خداحافظی با پورعلی‌فرد پس از 2100 روز    
بشیر آنلاین: سازمان تربیت بدنی قصد دارد در روزهای باقی مانده سال، تکلیف فدراسیون‌هایی که با سرپرست موقت اداره می‌شوند را مشخص کند. یکی از این فدراسیون، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام است که از تابستان گذشته و پس از انتصاب ناصر پورعلی‌فرد به عنوان مدیر کل تدارکات و پشتیبانی سازمان تربیت بدنی، با سرپرست اداره می‌شود.
بر این اساس، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون پرورش‌اندام از روز شنبه آغاز شده و کاندیداها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه چهارم بهمن ماه فرصت دارند با حضور در محل فدراسیون، برای این انتخابات ثبت‌نام کنند. گفتنی است از 5 سال پیش که فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام تأسیس شد، ناصر پورعلی‌فرد به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد و حالا با گذشت حدود 2100 روز، فدراسیون پرورش‌اندام رئیس تازه‌ای به خود خواهد دید.

گفتنی است تا صبح روز سه‌شنبه هنوز کسی برای ثبت‌نام به فدراسیون مراجعه نکرده اما انتظار می‌رود. طی یک روز آینده کاندیداهای اصلی وارد میدان شوند. مطابق قوانین، انتخاب رئیس فدراسیون با رأی‌گیری در مجمع عمومی صورت می‌پذیرد که در آن رؤسای هیأت‌های استان‌ها، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران و همچنین نمایندگانی از سازمان تربیت بدنی حضور خواهند داشت.

پرونده داوطلبان پس از ثبت‌نام به حراست سازمان تربیت بدنی ارسال می‌شود تا پس از تأیید صلاحیت آن‌ها، کاندیداهای نهایی اعلام شود. انتظار می‌رود دومین رئیس فدراسیون پرورش‌اندام در دهه اول اسفندماه انتخاب شود.  منبع:بشیر آنلاین





لیست کل یادداشت های این وبلاگ