سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 95 فروردین 20 , ساعت 3:52 عصر

قوی‌ترین مردان جهان در راه ایران,مردان آهنین برای دومین بار در ایران برگزار میشود. یکشنبه 26 دی 1389 بشیر آنلاین: مسابقات قوی‌ترین مردان جهان با حضور 12 ورزشکار خارجی و 3 نماینده از کشورمان ماه آینده برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها قرار بود در جزیره کیش برگزار شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون به جزیره قشم منتقل شد. مطابق برنامه اعلام شده، این رقابت‌ها طی روزهای 21 و 22 بهمن ماه تحت عنوان جام انقلاب برگزار می‌شود و قرار است شماری از بهترین‌های رشته‌های قوی‌ترین مردان در آن حاضر شوند. از ایران هم روح الله داداشی، مسلم دارابی و ... ادامه مطلب ... قوی‌ترین مردان جهان در راه ایران,مردان آهنین برای دومین بار در ایران برگزار میشود. یکشنبه 26 دی 1389

بشیر آنلاین: مسابقات قوی‌ترین مردان جهان با حضور 12 ورزشکار خارجی و 3 نماینده از کشورمان ماه آینده برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها قرار بود در جزیره کیش برگزار شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون به جزیره قشم منتقل شد.

مطابق برنامه اعلام شده، این رقابت‌ها طی روزهای 21 و 22 بهمن ماه تحت عنوان جام انقلاب برگزار می‌شود و قرار است شماری از بهترین‌های رشته‌های قوی‌ترین مردان در آن حاضر شوند.

از ایران هم روح الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان که سال پیش در مسابقات مردان آهنین به مقام‌های اول تا سوم رسیده بودند، برای حضور در این تورنمنت انتخاب شده‌اند.

قرار است به زودی این سه ورزشکار ایرانی اردوی مشترکی داشته باشند و به همین منظور قرار است طی روزهای آینده یک مربی نیز برای نظارت بر تمرین آن‌ها انتخاب شود.

این برای دومین بار است که فدراسیون پرورش اندام میزبان یک مسابقه بین‌المللی در رده قوی‌ترین مردان است. در اولین دوره که ماریوس پودزیانفسکی قهرمان نامدار لهستانی نیز حضور داشت، ورزشکاران ایرانی (روح الله داداشی، علی اسماعیلی و محمد محمدی) عملکرد قابل قبولی داشتند و انتظار می‌رود در این دوره نیز قوی‌ترین مردان ایران بتوانند در مصاف با حریفان خارجی، نتایج خوبی به دست بیاورند. منبع:بشیر آنلاین


عکس قهرمان مردان آهنین جهان

اینم قهرمان معروف لهستانی که بدن خوبی هم داره اصلا شبیه این

پاور کارها یا مردان آهنین نیست.





لیست کل یادداشت های این وبلاگ