سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 94 اسفند 27 , ساعت 9:3 عصر

در این مقاله به دستور عمل تمرین این حرکت و همچنین نکاتی در انجام جلو بازو با هالتر ایستاده باید توجه داشت، پرداخته می شود دستورعمل تمرین 1- حرکت جلو بازو هالتر ایستاده حرکتی‌ است که در خیلی‌ از برنامه‌های تمرینی قرار دارد.پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و در حالی‌ که کف دستها رو به صورت قرار دارد میله هالتر را بگیرید.   2-صاف بایستید،پاها جفت کنار هم (شما برای ثبات بیشتر میتوانید یک پا را عقبتر از پای دیگر بگذارید)،پشت خود را صاف نگاه داشته و دست‌های شما کاملا صاف ... ادامه مطلب ...

بدنسازی - جلو بازو هالتر ایستاده

در این مقاله به دستور عمل تمرین این حرکت و همچنین نکاتی در انجام جلو بازو با هالتر ایستاده باید توجه داشت، پرداخته می شود

دستورعمل تمرین

1- حرکت جلو بازو هالتر ایستاده حرکتی‌ است که در خیلی‌ از برنامه‌های تمرینی قرار دارد.پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و در حالی‌ که کف دستها رو به صورت قرار دارد میله هالتر را بگیرید.

 

2-صاف بایستید،پاها جفت کنار هم (شما برای ثبات بیشتر میتوانید یک پا را عقبتر از پای دیگر بگذارید)،پشت خود را صاف نگاه داشته و دست‌های شما کاملا صاف باشد.

 

3-هالتر با بدن شما نباید تماس داشته باشد.

 

4- به جلو نگاه کنید،ارنج‌هایتان را کنار بدن خود حفظ کنید و در حالی‌ که بدن شما کاملا آرام می‌باشد هالتر را به سمت بالا هدایت کنید.

 

5- در بالاترین قسمت حرکت هالتر را به سختی بفشارید و هالتر را به آرامی دوباره به نقطه شروع هدایت کنید.

 

6- حرکت را با تکرار دلخواه خود انجام دهید.

 

نکات جلو بازو هالتر ایستاده:

 

1-تنها اشتباه بزرگی‌ که بعضی‌ از بدن سازان در این حرکت مرتکب میشوند این است که بدن خود را هنگام حرکت برای بلند کردن وزنه جابجا و در آن نوسان ایجاد میکنند!این عمل تقلب است!بدن شما باید ثابت باشد و فقط به وسیله عضلات جلو بازو وزنه به حرکت در بیاید.

 

2-اشتباه دیگر جابجایی ارنج‌ها هنگام بلند کردن وزنه است.در هنگام بلند کردن وزنه اجازه ندهید ارنج‌های شما به جلو حرکت کند.

 
 

3- در آخر نیز شما در تمام طول ‌ست باید وزنه را کنترل کنید.نگذارید که وزنه به سرعت پائین بیاید.

 

فیلم های آموزشی : برای درک بهتر این حرکات و انجام صحیح آنها فیلم های زیر را دانلود کنید

فیلم شماره یک : دانلود

فیلم شماره دو : دانلود

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ