سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 95 تیر 20 , ساعت 4:22 صبح

بیوگرافی و آشنایی با قهرمان بدنسازی جهان فیل هیث در این مطلب ? تاریخ تولد: 18 دسامبر 1979  ? محل تولد: سیاتل  ? محل اقامت فعلی: دنور  ? قد: 173 سانتی-متر  ? وزن: 8/97 کیلوگرم در روز رقابت، 4/111 کیلوگرم خارج از زمان رقابت ? مقام های بدست آمده ? 2006، مقام نخست رقابت حرفه-ای کلورادو  ? مقام نخست رقابت حرفه-ای نیویورک  ? 2006: نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت NPC آمریکا  ? نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت NPC ملی (مقدماتی) ? اولین رقابت فیل هیث در ... ادامه مطلب ...

بدنسازی

بیوگرافی و آشنایی با قهرمان بدنسازی جهان فیل هیث در این مطلب

? تاریخ تولد: 18 دسامبر 1979 
? محل تولد: سیاتل 
? محل اقامت فعلی: دنور 
? قد: 173 سانتی-متر 
? وزن: 8/97 کیلوگرم در روز رقابت، 4/111 کیلوگرم خارج از زمان رقابت


بدنسازی - فیل هیث

? مقام های بدست آمده
? 2006، مقام نخست رقابت حرفه-ای کلورادو 
? مقام نخست رقابت حرفه-ای نیویورک 
? 2006: نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت NPC آمریکا 
? نفر اول سنگین وزن و قهرمان مجموع رقابت NPC ملی (مقدماتی)

? اولین رقابت فیل هیث در رده حرفه ای
برگردیم به ماه می 2006 - شهر دنور - رقایت حرفه-ای کلورادو، پدر و مادر فیل برای اولین بار میان تماشاچیان هستند تا شاهد نخستین رقابت او و سیل خبرنگاران رسانه-ها باشند که دور فیل حلقه زده-اند. صحبت کردن در مورد ستارگانی که در یک سطح قرار دارند راحت است ولی در واقع میان تازه واردهای IFBB کمتر کسی می-تواند در اولین حضورش توجه داوران را جلب کند، و باز هم افراد کمتری آنقدر نقاط قوت دارند که بتوانند در اولین حضور حرفه-ای میان 10 مرد برتر قرار گیرند. ولی شاید فیل، کسی که هرگز در رقابتی در سطح آماتور شکست نخورده، آمادگی کافی برای جای گرفتن میان رده-بندی بدنسازان معمول را نداشت. در اصل مثل اینکه این پسر جوان حتی نمی-داند که چطور باید شکست خورد. 
با وجود حضور بدنسازان با تجربه و پیشرفته-ای چون دارم چارلز و تروی آلوز در صف رقیبان، فیل با آرامش کامل به اجراء فیگور پرداخت و چنان برنامه فیگورگیری خود را اجراء کرد، مثل اینکه در مسابقات بسیاری حضور داشته. طبق معمول او بهترین ترکیب کلی بدن را روی صحنه داشت. 
عضلاتی با خطوط عمیق و برآمدگی-هائی حجیم، کمری باریک، عضلات شکم فوق-العاده و پشت-بازوئی حیرت-آور. تنها تفاوت این بود که او این بار 25000 دلار به همراه مقام اولی به-دست آورد.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ